Alina Dubinśka pełni funkcję Dyrektora ds. Marketingu Computools od 2017 roku. Jej wszechstronna wiedza i zrozumienie globalnego rynku są siłą napędową rozwoju marki Computools.
Przed objęciem stanowiska Dyrektora ds. Marketingu Alina Dubinśka rozpoczęła karierę jako Koordynator ds. Marketingu, którego zakres odpowiedzialności obejmował marketing e-mailowy, zarządzanie kanałami dystrybucji i inicjatywy reklamowe. Dziś do jej głównych obowiązków należy kształtowanie przekazu i wizerunku organizacji, a także opracowywanie nowoczesnych strategii marketingowych w celu skutecznego przyciągnięcia klientów. Alina Dubinśka planuje i organizuje funkcje i operacje marketingowe, koordynuje działania promocyjne i tworzy sieć komunikacji marketingowej, która umożliwia firmie ciągły rozwój w skali globalnej. Wraz z dyrektorem generalnym aktywnie uczestniczy w opracowaniu rozsądnego rocznego planu rozwoju stosunków międzynarodowych i współpracy firmy Computools.
Alina Dubinśka kieruje działem marketingu, organizuje prace nad KPI oraz monitoruje wyniki pracy menedżerów i specjalistów ds. marketingu. Działa jako mentor zespołu marketingowego, pomagając każdemu członkowi zespołu w rozwoju zawodowym oraz wspierając ich inicjatywy i wysiłki. Tworzy programy edukacyjne i szkolenia, które stymulują rozwój umiejętności i doświadczenia zawodowego jej podwładnych.